Σήμερα γιορτάζω(!!!) Τα –ηντα του blog μου

τούρτα blog

Τα πρώτα πενήντα...

(Εγώ παπάς, εγώ τατάς)

Ακολουθώντας και εγώ τη σύγχρονη σκέψη «άρτος και θέαμα», σήμερα γιορτάζω. Γιορτάζω επί τη ευκαιρία της δημοσίευσης του 50στού άρθρου μου στο blog, από τον περασμένο Αύγουστο 2010 μέχρι σήμερα.

copy blog

Το blog των πρώτων 50 άρθρων

Όλοι τους γιορτάζουν με την ευκαιρία κάποιας αφορμής. «Με του ψύλλου πήδημα» πανηγύρι, φεστιβάλ κλπ. Τα -άντα -ήντα, -ατόν, -όσια, των γάμων τους, της ίδρυσης σωματείου, λειτουργίας σχολείου, ίδρυσης δημοκρατίας, γέννησης μωρού, λειτουργίας επιχείρησης. Εγώ γιορτάζω τη συμπλήρωση του πεντηκοστού αριθμού δημοσίευσης άρθρων μου στο blog μου. Σήμερα θα το γιορτάσω χαλαρά. Θα φάω ένα μπακλαβά με παγωτό βανίλια, δεν θα παρατηρώ διερευνητικά γύρω μου, δεν θα είμαι πικρόχολος στα ανάποδα που βλέπω, θα την αράξω και θα σκέφτομαι μόνο ποιες μεθοδολογίες να χαράξω για να βάλω υποψηφιότητα στις ερχόμενες βουλευτικές εκλογές!!! Αυτό το όραμα είναι το maximum της επιδίωξή μου. Το minimum είναι να βάλω υποψηφιότητα στις εκλογές της Συνεργατικής του χωρίου μου!!! Έχω και τρίτη επιδίωξη. Να βάλω εκκλησιαστικός επίτροπος. Όπως βλέπετε υπάρχει διασπορά επιλογών για να είμαι πάντα μέσα. Το κερασάκι στην τούρτα όμως, είναι να δημοσιεύσω σήμερα, αρθράκι αντί άρθρο.

Να τα δισχιλιάσεις!!!

(Εγώ παπάς, εγώ τατάς)

This entry was posted in Καθημερινά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

