Η γενέθλιος ημέρα του ιστοχώρου (blog) μου

Των οικιών ημών εμπιπραμένων, ημείς άδομεν…»!!!

Σήμερα, 6 Αυγούστου2011, συμπληρώνεται ακριβώς ένας χρόνος από την ημέρα, (6 Αυγούστου 2010), που ξεκίνησα αυτό το ηλεκτρονικό ταξίδι. Άσχετος με τα ηλεκτρονικά και κυρίως πολύ ερασιτέχνης με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, τόλμησα να εισέλθω και εγώ στο δικό μου καράβι και να αρχίσω να ταξιδεύω προς τη δική μου Ιθάκη. Τολμώ να πω ότι η συγγραφή και η διαχείριση ενός blog δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται χρόνος, επιμονή και υπομονή. Γράφεις, σβήνεις, ξαναγράφεις, μαυρίζεις τα γράμματα δεν μαυρίζουν, τα κοκκινίζεις δεν κοκκινίζουν, πολλές φορές μπαίνουν στραβά και πολλά άλλα που για έναν ειδήμονα θεωρούνται αστεία. Σημασία όμως έχει ότι η όλη διαδικασία αποτελεί ένας άριστος τρόπος ψυχοσωματικής θεραπείας, ειδικά μέσα σε αυτή την αμφιλεγόμενη κοινωνία όπου η μοίρα μάς έταξε να ζούμε.

Σήμερα, το πενιχρό ιστολόγιό μου,  κλείνει έναν ακριβώς χρόνο από την ημέρα τής δημιουργίας του, με τη συγγραφή 177 κείμενων, βγαλμένων μέσα από την ψυχή μου που αφορούν την καθημερινότητα και γεγονότα που έπεφταν στην αντίληψή μου. Έκαμνα κάποιους σχεδιασμούς πώς να γιορτάσω (ηλεκτρονικά) τα γενέθλια τής ιστοσελίδας μου, πειραματιζόμενος με νέες τεχνολογικές καινοτομίες, παρεμβάσεις κλπ. Όμως τελικά σκέφτηκα ότι δεν χρειάζεται ούτε γενέθλια ούτε γιορτή, φοβούμενος τόσο την έπαρση και τον εγωισμό όσο και την ανακολουθία της σκέψης, βλέποντας την εν γένει κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε αυτά τα δίσεκτα χρόνια τόσο της οικονομικής όσο και της κοινωνικής κρίσης που ταλαιπωρούν την πατρίδα.

Επομένως προσπαθώ να μην περιπέσω στην κατάσταση εκείνη που περιγράφει ενδεικτικά ο Θουκυδίδης.  «Των οικιών ημών εμπιπραμένων, ημείς άδομεν…»!!! (Εξηγ:Ενώ τα σπίτια μας καίγονται εμείς τραγουδάμε).

This entry was posted in Καθημερινά. Bookmark the permalink.

5 Responses to Η γενέθλιος ημέρα του ιστοχώρου (blog) μου

  1. Ο/Η KP λέει:

    XRONIA POLLA STON SIGRAFEA KAI STO BLOG TOU EFCHOMETHA…

  2. Ο/Η Οφειλέτης λέει:

    Χρονια πολλα και Συγχαρητηρια!! Για την ιστορια της φρασης ριξε μια ματια πιο κατω, μορει να το βρεις ενδιαφερον!!

    http://lexilogia.gr/forum/showthread.php?7238-Των-οικιών-ημών….

  3. Ο/Η kix λέει:

    Χρονια πολλα εύχομαι στο blog και στο συγγραφέα.

Σχολιάστε

