Ο καύσωνας, η τρόικα και οι αναρτήσεις

Ιδού το ερώτημα: Μέσα στον καύσωνα και στην απελπιστική ατμοσφαιρική υγρασία που δυστυχώς παρατηρούνται τελευταία, μπορεί κανείς να συγκεντρωθεί και να  γράψει; Τα κύρια μέλη του σώματος που χρειάζονται για να πραγματοποιηθεί το γράψιμο δυστυχώς, κάτω από αυτές τις σαδιστικές συνθήκες, δεν συνεργάζονται. Το χέρι βαριεστημένο κρατεί το κεφάλι, τα μάτια αποκαμωμένα χάσκουν, η σκέψη κούρνιασε στο πέλαγος της στασιμότητας. Επομένως τι περιμένετε;

Δεν φτάνει αυτή η κατάσταση του καιρού, είναι και η τρόικα (της τρόικας, την τρόικα,ώ μούντζα, φάσκελο) να ανακατεύεται στα εσωτερικά μας για να μας δώσει το απαιτούμενο δάνειο.

…στα μούτρα μας

 Αυτές τις μέρες προγραμμάτισα και εγώ να κάνω ένα δάνειο από τη ΣΠΕ  της περιοχής μου. Μου ανακοίνωσαν όμως ότι μια πεντάικα (η πεντάικα, της πεντάικας, ώ μούντζα, φάσκελο) πρόκειται να ερευνήσει την οικία μου, το συσσίτιο μου, την ένδυσή μου και την υπόδησή μου. Θα ανοίξει τα ντουλάπια της κουζίνας, του υπνοδωματίου και πάει λέγοντας. Θα ερευνήσει πότε, πού και πώς ταξιδεύω και μετά θα καθορίσει κάποια μέτρα συμμόρφωσης. Όπως, το είδος του πρωινού, το μεσημεριανό φαγητό, (δεν θα έχει βραδινό γεύμα),  η διακοπή των διακοπών, το πώς θα ξυπνώ και το πώς θα κοιμάμαι.

Η κυρία …Έσκου θέλει και καλά να μας  πάει στην …ανατολή… Να μας αλλάξει τις συνήθειές μας, τα κουσούρια μας. Θα αλλάξει και τον καύσωνα, θα διώξει την υγρασία. Θα κάνει συμφωνία με το Θεό  να βρέχει και το καλοκαίρι για να αυξηθούν οι ώρες εργασίας και η ηλικία συνταξιοδότησης.

Κάνοντας ένα διάλειμμα στην ακινησία από τον καύσωνα, σκέφτομαι τι θα κάνω.

Οψόμεθα…ώ μούντζα, φάσκελο

This entry was posted in Κοινωνικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

