Η περίφανη νίκη μου…

kalpiΌλα τα κόμματα εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για τα αποτελέσματα των εκλογών και οι εκπρόσωποί τους δηλώνουν ότι είναι κερδισμένοι. Άλλοι δηλώνουν ότι έπεισε η πολιτική τους, άλλοι, ότι η μείωση είναι η μικρότερη που περίμεναν, άλλοι, ότι το νεοσύστατο κόμμα τους καθιερώνεται ως πολιτική εθνική δύναμη και είναι το μόνο κόμμα που πήρε ψήφους και άλλοι οι οποίοι, με τον φόβο της απώλειας της έδρας συνεργάστηκαν με άλλο κόμμα, δήλωσαν ότι είναι ευχαριστημένοι που εξασφάλισαν τελικά την έδρα.

Εν πάση περιπτώσει όλα τα κόμματα κέρδισαν τις εκλογές και δηλώνουν ότι τα όποια μηνύματα βγαίνουν από αυτές τις εκλογές, απευθύνονται στην Ευρώπη, όπου και θα τα μεταφέρουν οι νεοεκλεγέντες ευρωβουλευτές.

Όσο αφορά την αποχή, όλοι, με ένα στόμα και μια καρδιά, είπαν ότι φταίει η Ευρώπη για τις πρακτικές που ακολουθεί και για αυτό θα προσπαθήσουν να την …αλλάξουν.

Με τη σειρά μου δηλώνω και εγώ απερίφραστα, ότι είμαι κερδισμένος. Γιατί; Διότι αν έβαζα υποψηφιότητα στις εκλογές, σίγουρα θα κέρδιζα. Ένα μεγάλο ποσοστό αυτών που απείχαν θα ψήφιζε …εμένα!!! Θα είχα και εγώ μια …περήφανη νίκη από τον …περήφανο λαό των απεχόντων.  

Η προσέλευση του ποσοστού στις εκλογές, πέραν του ποσοστού των απεχόντων, και η ψήφιση των συγκεκριμένων κομμάτων με προβληματίζει. Θα γίνει …ανάλυση των αποτελεσμάτων και θα πάρω τις κατάλληλες αποφάσεις…

Από αυτή την αναμέτρηση λοιπόν, είχα και εγώ κέρδος, γιατί υπολογίζοντας ότι θα με ψήφιζε η μεγάλη δύναμη των απεχόντων, εξασφάλισα, νοερά, μια θέση σε αυτούς που έχουν ελπίδα στις επόμενες ευρωεκλογές να είναι υποψήφιοι, είτε μέσα από κάποιο κόμμα, είτε «αριστίνδην» (δηλ. οι τελευταίοι, …χαμένοι από πρώτο χέρι).

 Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία…

This entry was posted in Κοινωνικά, Πολιτικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

