Ο μη «διορισμός» μου…

3Ύστερα από βαθιές συζητήσεις και δαιδαλώδεις διερευνήσεις, καταρτίστηκε τελικά ο μεγάλος κατάλογος των Συμβουλίων των Ημικρατικών Οργανισμών. Ήδη τα ονόματα των τυχερών πολιτών, κατά τα άλλα «άξιων, ενάρετων, τίμιων, πατριωτών, κλπ, κλπ», ανακοινώθηκαν μέσω του γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου.

Και πάλι ψυχρολουσία. Και πάλι η «εξοχότατη ημετερότητά μου», παρέμεινε εκτός του καταλόγου. Τόσα χρόνια ρε παιδί μου και να μην μπορώ να βρω και εγώ τους τρόπους να εισέλθω σε κάποιο Συμβούλιο; Τόσο χαμένος είμαι; Τόσο ανίκανος; Τόσο μη πατριδολάτρης; Στα 200 περίπου μέλη των Συμβουλίων των Ημικρατικών Οργανισμών ούτε μια θέση για μένα. … Άδικα έψαχνα τους καταλόγους, με κτυποκάρδι και αδημονώντας, να βρω το όνομά μου σε κάποιο Οργανισμό. Πουθενά.2

Έγιναν μέχρι σήμερα τόσοι πολλοί διορισμοί και ουδείς σκέφθηκε την ταπεινή προσωπικότητά μου. Είχα την κρυφή ελπίδα ότι έστω και τώρα με τα νέα Συμβούλια, κάποιος νουνεχής συμπολίτης μου θα εκτιμούσε τη δραστηριότητά μου και την όλη μου ενάρετη ζωή  και θα σύστηνε το όνομά μου. Με τη βοήθεια του πανάγαθου Θεού και των κομμάτων, (έχω πολλούς φίλους από όλα τα κόμματα) τα οποία ειρήσθω εν παρόδω, επιθυμούν την τιμιότητα, το ευ αγωνίζεσθε, την εντιμότητα και την ακεραιότητα του χαρακτήρα, θα είχα και εγώ, ο χαμηλών τόνων άνθρωπος, ένα τόσο δα αξίωμα. Ένα οποιοδήποτε αξίωμα, για να αποκτήσω και εγώ στη ζωή μου λίγη επιρροή, λίγη αυτοπεποίθηση και ένα χειμαρρώδη λόγο. Να καπαρτίζω «κορδώνω» στις δεξιώσεις, στους γάμους και στα μνημόσυνα.

1Να με κοιτάζει και μένα, καλέ, κανένα ανθρώπινο βλέμμα, όταν διέρχομαι μεταξύ των θαμώνων του καφενείου του χωριού μου και όταν πίνω τον καφέ μου σε καμιά καφετέρια που πηγαίνω μέσα-μέσα. Να κάθομαι σε συνεδριάσεις και να κάνω τον καμπόσο. Να μην είμαι πια απαρατήρητος και αθέατος. Να είμαι και εγώ, μια φορά στη ζωή μου, «επώνυμος». Δυστυχώς όπου πηγαίνω είμαι ασήμαντος και αθέατος. Εισέρχομαι αθέατος, προσπερνώ αθέατος και αθέατος απέρχομαι.

Να είσαι, τέλος πάντων, ρε εαυτέ μου, παράγοντας, προσωπικότητα και να μπαίνεις ανενόχλητα και «με το έτσι θέλω» σε όλα τα σπίτια, μέσω της τηλεόρασης. Να γίνεις άνθρωπος της τηλεόρασης. Πού ξέρεις; Κάποτε θα γίνεις και …βουλευτής.

Μη γένοιτο!!!

Εαυτέ μου σύνελθε!!!

Τι γυρεύεις εσύ μετά των κοράκων;

This entry was posted in Κοινωνικά, Πολιτικά. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

